2017. augusztus 2., szerda

Polc szerelés


Egyedül ébredtem, még Manna sincs bent a házban.
 

Szerény reggeli után felfeszítettem a csiszoló korong tányérjára a tegnap óta beáztatott csiszoló papírt.
 

Elkezdtem a Judit által javasolt többlet polc készítését a konyhában, azért, hogy a munkapulton nagyobb legyen a szabad hely.
 

Szerintem a munka felével el is készültem, a polctartók már a helyükre is kerülhettek volna, ha találnék egy keresztspicces (Philips) csavarhúzót, de sehol nem lelek.
Minden alkalommal, amikor látok egy jó csavarhúzót, megveszem. Szerintem már száznak kellene lennie, de amikor használni kellene, akkor egy sincs. Hogyan fogom én Áront a rendre nevelni?
 

A kovászolt uborkát elkezdtem kisebb üvegekbe telepíteni.
 

Kicsit feladtam a polcszerelést és lementem a Dunára úszni. Megtettem a magam 6-800 méterét.
 

Egészségesen elfáradva megmelegítettem magamnak egy nagy tányér köröm pörköltöt és nagyon beebédeltem.
 

Az úszás, az Unicum és a köröm pörkölt hárman együtt leterítettek. úgy, hogy kénytelen voltam lepihenni.,

A telefon csörgésére ébredtem.  Láttam, hogy a Z. Gábor hív, amiről rögtön beugrott, hogy az úszás után ígértem neki a kovászos uborkából.
 

Rögtön átvittem nekik egy üveggel. Náluk még megittam egy Villányi Kadarkából készült fröccsöt és amikor 9-kor elbúcsúztam, Klári még becsomagolt nekem 4-6 frissem fogott sütnivaló (megpucolt, kibelezett) halat. Hazajövet, mindegyiket külön alufóliába tekerve tettem el a mélyhűtőbe.
 

Addigra már olyan sötét lett, hogy a locsolást áttettem reggelre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése