2017. augusztus 22., kedd

Protekció a Gyógyszertárban


Jó későn ébredtem, de 10-re már befejeztem a reggeli, ami egy egyszerű virsli volt.

Délre kicsit felmelegedett a reggel még hűvös őszi idő.

Folytattam a havi rezsiszámlák átutalását.

Beszéltem telefonon a „kocsi beálló”-t készítő céggel. Lehet, hogy holnap végeznek egy helyi bejárást, illetve felmérést.

Ági elintézte nekem, hogy a Gyógyszertárban kaphatok recept nélkül is Eliquis-t,ha megígérem, hogy pótlólag majd behozom a receptet.

Visszafele beugrottam Gulyásékhoz. Judit sárgadinnyével és kávéval kínált, Lacival pedig egy jót beszélgettem.

Később még egyszer átmentem. Vittem Tassi Juditnak a körtelekvárból egy üveggel, meg a Pongónak a sok csontot. Gulyás Lacinak meg mutatni a Basicben programozható 1980-ból származó SHARP kütyüt, ami ma már egy Old Timer-nek számít.
Gulyás Judit adott egy nagy bokor koktél paradicsomot, amit visszatérve a bázisra azonnal el kellett ültetnem.  A nyárvégi időpont alkalmas volt erre a munkára. Sütött a délutáni nap, de mégsem volt hőség.

Készülődtem, hogy kimegyek a Dunára úszni. Előtte átvittem a telefonomat Anikának, hogy ha közben keresne a felmérő, beszéljen vele, hogy csak egy félórát úszom és jövök. Még úszás előtt (bár nekem az is tilos) bekaptunk Bénivel néhány kupica körtepálinkát.

A Duna vize már igencsak hűvös volt, de azért leúsztam a távot, viszont kijövet jól esett a forró zuhany.

Este még egy kiadós locsolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése