2017. augusztus 13., vasárnap

A töltő működik


A tegnap esti viharból éjjelre más csak a nagy szél maradt meg, így azután reggel kelve ki kellett mennem, locsolni.

 
Elkészítettem a reggelit. Áront kértem, hogy hozzon be hozzá paradicsomot.

 
Az autót is behoztam és feltettem a töltőre, de a vezérelt óra 11-ig, amikor először kinéztem még nem kapcsolt be.

 
A töltő berendezést felszereltem a kúp alatt a falra. Most már kezdenek az ideiglenes állapotok megszűnni és mindjárt rendezettebbnek néz ki az ügy. Persze lesz még ezzel munka, mert a villanyóra szekrényből a töltőhöz vezető bazi vastag (4 x 6 nmm) kábelt még be kell fektetni a föld alá.

 
Áront arra kértem, hogy a még nálunk maradt egy rekesz almát pucolja meg. El is kezdte, de hamar megunta.

 
Délután négykor nagy örömömre a vezérelt óráról a töltés beindult és nagyon jól vizsgázott, mert rövid idő alatt 138 km-ről 191 km-re töltötte fel az autót.

 
Én kimentem majdnem egy órát úszni. Utánam Áron is kijött és majdnem öt percet úszott.

Visszamenet szedtem egy kis körtét és azt mondtam Áronnak, akármit talál a mélyhűtőben, ami a kedvére való, azt fogjuk vacsorázni. Áron lecsót talált és eperfagyit. Azt vacsoráztuk. Előtte persze egy merőkanál kötelező csirkeleves, hogy a Mannának is jusson valami az adomány tálkájába.
 

Este ½ 8-kor még egy nagy locsolás és próbaképpen feltettem az autót a töltőre.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése