2017. augusztus 8., kedd

Autó töltő és a lombrács


Ez egy nagyon sűrű napra sikerült, de legalább sok minden haladt előre.

A nyitott hálószoba ablakon keresztül hallottam, hogy már kora reggel valaki nyitja a toló kaput. Gyorsan kinézek, látom, hogy Mikus úr áll be a villanyszerelő munkaautójával a tetején a létrával. Nagyon megörültem, hogy akkor ma köti rá az autótöltőt a vezérelt (éjszakai) mérőórára. 1:0
 

Mikus úr betelefonált az Elmű-be, hogy akkor most plombabontást végez és mindent megcsinált. Délre készen is lettek a munkákkal, sőt a segédje, közben megkereste az okát, hogy a klíma kültéri egysége miért nem kap áramot. Mától ismét szuperül működik a klíma. 2:0
 

Amíg ők szereltek, én elgurultam a Vasudvarba és vettem egy guriga lombrácsot. A nagylétrát rögtön nekitámasztottam az esőcsatornának és felszereltem belőle az első métert. Nagyon jól sikerült és remélem, hogy a hat métert a héten fel is fogom applikálni. 3:0.
 
 Áront hívtam le reggelizni, de neki előbb ki kellett pihennie az éjszakai műszakot és így egyedül reggeliztem.
 

Mikus úr megírta a munkáról készült jegyzőkönyvet, amivel már mehetek az ELMŰ Ügyfélszolgálati Irodába a szerződésmódosításhoz és a 16 A > 32 A kismegszakító bővítés időpontjáért.
 

Nem sokat teketóriáztam, Áronnak meghagytam, hogy mit egyen reggelire, ha egyszer sikerül felkelnie és elindultam a Haller utcai irodába. Ott nagyon hamar sorra kerültem és kaptam is egy időpontot a bővítésre.4:0.
 

Vissza fele azt terveztem, hogy meglátogatom az újonnan épült IKEA áruházat Soroksáron, mert nagyon dicsekedtek azzal, hogy Európa legnagyobb IKEA áruháza és minden 110 parkolóhelyhez tartozik egy elektromos villanyautó töltőoszlop és majd az M5 > M0 >51 –es útvonalon térek haza Dömsödre.
 

A Haller utcából egyenesen vitt ki az út Soroksárra ott azonban egy kellemetlen meglepetés ért. Bár hamar megtaláltam az IKEA-t és azon belül is a francia Schneider Electric által gyártott EVlink töltőoszlopokat, de azokon nem volt kábel és a Nissan LEAF-hez (a világon ma a legnagyobb darabszámban eladott elektromos autó) tartozó töltőkábel nem ahhoz a szabványhoz tartozott. Nosza mentem az IKEA Ügyfélszolgálatra, de ők ezen nem tudtak segíteni és arra sem voltak hajlandók, hogy 10 percre feldugjam az autót egy normál 220 V-os csatlakozó aljzatba.. 4:1.
 

Osztottam szoroztam és felhívtam a Nissan Gablini-t, kértem, hogy adják meg a Dunaharasztiban elérhető nyilvános töltőhely pontos címét (mert erről már korábban olvastam). Megkaptam a címet (Mechwart András utca 4.) és most már nyugodtan indultam tovább.

 

Az autó Navigációja pontosan odavezetett, a portás megmutatta, hogy hol van a töltőoszlop, de megjegyezte, hogy eddig még senkinek nem sikerült vele töltenie. 4:2.

 

Amikor megláttam, hogy egy Type 2-es töltőkábelről van szó, akkor első pillanatra én is lemondtam a töltésről, de utána megkönyörült rajtam az egyik dolgozó és felkínált egy normál 220 V-os dug aljat, ha úgy oda tudok állni, hogy az autóig elér az én töltőkábelem. Make the story short: egy órán belül, megitatva a lovakat, roboghattam Dömsödre.

 

Este nagy locsolás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése