2018. június 5., kedd

A család szanaszét


20180605 kedd

½ 9-kor ébredtem. Manna itthon, Áron a suliban és Emőke a Wizzair repülőn.

Először, - de még az ágyban -, mindent elintéztem, amit a számítógépen keresztül el lehetett intézni (levelek, utalások, duolingo, blog, arduino), azután befejezve a lustálkodást 10-kor felkeltem.

A reggeli ceremónia nem csupán abból áll, hogy fürdőszoba és reggeli készítés. Abba ugyanúgy beletartozik, hogy Mannát le kell engedni csavarogni és vinni kell egy balon vizet a smaragdfának, mert lehet, hogy ma – bár borult az ég -, de nem fog esni az eső.

A délelőttöm azzal telt, hogy lefordítottam Zsuzsinak a QUANTIC számlanyitásához kitöltendő oldalakat magyarra. Később Böbe is elküldte ezeket a fordításokat, de abban nem volt köszönet.

Kora délután lementem a kis kínaiba és „eat in” vettem egy csípős savanyú levest, viszont vettem vacsorára egy nagy adag „take away” omlós csirkefalatokat vékony sülttésztával.

Áron hazajövetelekor megette a maradék csülkös bablevest és azt mondta, hogy majd vacsorára kéri az omlós csirke felét, mert az az egyik kedvence.

A sorrendet, amit kértem, hogy rend a szobájában, utána tanulás és csak azután internet nem tartotta be. Elkezdett Internetezni és most ½ 11 van, de tanulás niku és még nem ért rá semmi egyébre.
Ezzel szemben ma megint kapott egy 2-est kémiából.

Manna egy órája nyávog, hogy le szeretne menni, de Áron csak annyit mond, hogy „rendben majd leviszem” és Internetezik tovább.

Felakasztom a kilincsre az elkészített tízóraiját és én is elmegyek pihenni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése