2018. június 26., kedd

Angol óra Stefivel


20180626 kedd

A délelőtt nagy részét az Interneten töltöttem.

Először megnéztem Áron évvégi bizonyítványát, de abban nem volt köszönet. Még szerencse, hogy kémiából  nem buktatták meg. Mindössze három négyese volt (magyar, matek és torna, a többi 2-es, hármas).

Nagyon oda kellett figyelnem P. Zsuzsi  Quantic befektetésének az indítására, így csak 11-kor készítettem el a reggelimet.

Az idő odakint kellemes, ezért a reggelit is a kúp alatt költöttem el.

Délután négyre kellett beérnem Budapestre, ahol a Böbedokival  és a P. Zsuzsival volt randevúm.

Miután úgy-ahogy elintézték a befektetési ügyeiket, P. Zsuzsit és Stefi lányát átvittem Gazdagrétre.
Rövid üdítőitalos bevásárlás után Stefivel le tudtunk ülni angolozni.

Áron közben készült, hogy utána mehessünk Dömsödre.

Az angol óra hasznosra sikerült. Stefi nagyon értelmes lány, de angolból nagy hiányosságai vannak.  Még néhány anyagot feltettem a pendrive-jára, hogy otthon is tudjon gyakorolni.
 

 Utána mindenki ment a maga útján, mi Áronnal indultunk Dömsödre.

Manna már nagyon várt minket. Áron ellátta kajával én meg agy nagy locsolásba kezdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése