2018. június 29., péntek

Sikerült a halászlé, sikerült az angol óra


20180629 péntek

Hűvös esős reggelre ébredtünk, de a meteorológia azt jósolta, hogy meleg  napsütéses napunk lesz.

Egy darabig lustálkodtam, azután lementem elkészíteni a reggelit. Sült sonkaszeletek és sajt került a kenyérszeletekre és ebből készült az emeletes melegszendvics. Két tükörtojás is készült. Kisérőnek pedig kimagoztam a meggy egy részét és turmixként tálaltam.

Délelőtt még rendezgettem  az angol yelvtanról szóló állományokat, no meg kidobozoltam Norciék könyveinek egy részét, amik felkerültek az újólag beköltöztetett könyvespolcra.

Délre már olyan erősen kezdett sütni a nap, hogy úgy döntöttem elmegyek egy órácskát úszni.

A Duna-kulcs még mindig nem került elő, így körbe kellett mennem, a vállamon az alu létrával.

Az úszás után nekiláttam, hogy a tegnap elmaradt halászlét egy saját készítésűvel pótoljam.

Áramszünet lévén a kúp alatti nyílt tűz fölött terveztem megfőzni a halászlét. Nosza egy kis farakás alá gyújtottam és afölött készült a halászlé.

Áront még annyira sem tudtam leszedni az Internetezésről, hogy jöjjön le és kóstoljon bele, hogy elég sós-e, elég csípős-e.

Amikor már elkezdtük enni, azt mondta, hogy finom. Nekem is nagyon ízlett és volt hozzá kenyér is!!

A tegnapról ma 7 órára áttett angol óra ha nem is hétkor, de nyolckor elkezdődhetett.

Közben legalább megtudtam locsolni.

Áronnal nem volt egyszerű tanulni, mert majd mindenről azt mondta, azt tudja, ugorjunk. Csak azt nem értem, hogy akkor a bizonyítványában miért hármasa és miért nem ötöse van angolból. Nekem nem az a fontos, hogy jó legyen a bizonyítványa, hanem az, hogy tudjon idegen nyelveket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése