2018. június 7., csütörtök

Gazdaságos villanyautó


20180607 csütörtök

Csak ½ 9-kor ébredtem. Lustaságom okán még arra se vetemedtem, hogy azonnal elkészítsem a reggelimet.

Az ég egy kicsit borult, a meteorológia már napok óta fenyeget az égszakadással, de sehol semmi.

Elkezdődött a vitadélelőtt Zsuzsival, először telefonon, azután email-en, főleg az elektromos autózást illetően, de ő azon a véleményen van, hogy majd csak azután vesz, ha már minden hülye vett, mert nem gazdaságos. Mondtam neki, hogy ha ez a véleménye, akkor egyáltalán ne vegyen. Nem kényszer a disznótor.

Azután ezt is meg kellett szakítanom, mert ma még le kell adnom egy korábban megrendelt korrektúrát és azt nem szabad halogatnom.

Azért végkielégítésként átküldtem neki az ÉHSZAKOK 38. kiadását.

Áron hazajött és az Internettel kezdett. Kértem, hogy legalább az E-naplójába pillantson bele, hogy lássa, milyen rosszul áll a szénája egy héttel a tanév vége előtt.

Levittünk 1-1 liter vizet a smaragdfának, de az utóbbi 2-3 héten valamiért nem akar nőni.

Végre rászántam magam és végighallgattam egy 40 perces történetet Audrey Hepburn életéről.  Én őt kamaszkoromban a "Római Vakáció" c. filmben láttam előszőr Gregory Peck-kel, ami akkor nagyon tetszett. Most együltő helyernben végighallgattam az életét.

Vacsorára megettük a zöldséges csirkecombok maradékát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése