2018. június 17., vasárnap

LED csillár


20180617 vasárnap

Szikrázó napsütésre ébredtünk.

A tegnapelőtti blogbejegyzésem nem a blog szerverének a hibájából sokszorozódott meg. Béla segített kideríteni, hogy a Word állományban a szövegbe került egy kód, ami miatt a Paste funkció valószínűleg ciklusba futott. A hibát a forrás állomány  egy teljes szakaszának a kitörlésével sikerült korrigálni.

Ma van Apák napja, ezért Áron (igaz, hogy ¼ 12-kor), de nagyon finom melegszendviccsel és tejeskávéval köszöntött.

A Dunakulcs még mindig nincs meg és így komplikált lenne kimenni úszni.

Emőke a távolból ellenőriztette velünk, hogy Manna kap-e rendesen enni és inni. Mindent rendben kapott. Majd adok én neked, hogy Budapestről pórázon tartod az apádat.

Délután elkezdtem készíteni a már régóta tervezett LED csillárt a Gazdagréti hálóba. Szerintem elég jóra sikerült. A vezetékezése még hátra van.

Megkérdeztem Áront, hogy vacsorára mit szeretne jobban,  kolbászos lecsót, vagy valamilyen sült csirkecombot.
Sült  csirkecomb volt a válasz, úgy, hogy azt készítettem rizzsel.  Amit még sülés közben rá tudtam önteni, az paradicsom,  hagyma, gomba.
Nagyon finom lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése