2018. június 25., hétfő

A szemetesek


20180625 hétfő

A nap hosszú lustálkodással kezdődik. Mannának adok ugyan reggelit, de jómagam mégis az ágyban válaszolgatom meg a leveleimet. 

Volna ugyan feladat, de a lustaság fél  egészség.
Azután mégis erőt veszek magamon, hogy néhány dolgot megtegyek, csak azért, hogy egy kicsit előbbre legyenek a dolgok.

Későn kezdek a reggelihez. A márvány serpenyőbe a sonkán kívűl kerül hagyma, gomba és paradicsom, majd mindennek a tetejére két kisméretű tojás. tálalva kenyérrel, csípős paprikával, hozzá egy nagy bögre tejeskávé.

Amiket a múlt hétvégén András kitett a kapu elé a nagy rendcsinálásban azt egy héten keresztül nem vitte el a szemetes. Ma is jöttek, de közölték, hogy az nem háztartási hulladék.  500.- forintot pedig kevésnek tartottak  borravalónak.

Átmentem Gabikáékhoz, hogy elpanaszoljam, miért nem vitték el a szemetet. Gabika szerint is nevetséges, hogy 500.- forintot, akartam adni nekik. Szerintem meg az a felháborító, hogy miután ez a munkájuk, ezért kapják a fizetést, én pedig ezért fizetem a havi díjat, azt mondja nekem az ember – azt nem tudom megállapítani, hogy igazat mond-e vagy sem – ha mi egy délelőtt nem keresünk meg fejenként 5000.- forintot, akkor rossz napunk van.

Ferit áthívtam, hogy nézzünk neki egy Ø 8-as vagy Ø10-es vídia fúrót. Feri átjött és még a sűrített levegős ütvefúrót is odaadtam a munkájához.

Hogy ne romoljanak meg a tegnapról megmaradt csirkeszárnyak, a felét megsütöttem, a másik felét pedig betettem a mélyhűtőbe. A megsütött részt megettem kenyérrel és kovászos uborkával.

P. Zsuzsival megbeszéltem, hogy holnap 4-kor találkozunk, hogy segítsek neki a Quantic befektetésben, ½ 6-kor pedig kezdődik a Stefi angol órája. Csak ezért a két dologért megyek fel Pestre, különben itt maradnék.

Bár a szél nagyon fújt és lógott is az eső lába, de én ebben nem bíztam és hétkor nagy locsolást végeztem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése