2018. június 19., kedd

Folytatódik a rendrakás


20180619 kedd

A tegnapi fárasztó naptól csak tíz óra után ébredtem.

A reggeli után feltettem a körömpörköltöt lassú tüzön főni.

Norci, illetve az Ügyvéd úr kérése, hogy az útlevelem adatoldalát fénymásolatban hitelesíttessem az Erste Bankkal és azt küldjem ki neki. Nagyon akkurátosan próbálják a pénzmosásnak még a gyanúját is elkerülni.

Az alsó szinten a rendcsinálás befejezése csak az első pillanatra tűnik egyszerűnek. Mindig beleakadok valamilyen tennivalóba, de nem adom fel, szombatra mindennek készen kellene lennie.

Amikbe közben beleakadtam:

-          az újólag beállított könyvespolrca fel kell tenni, az eddig banános dobozokban tárolt könyveket,

-          A felső fürdőszoba zárlemezének facsavarja kiesik. ía lukba kétkomponensű műgyantával rögzítettem egy protézist,

-         Elkezdtem favédő páccal leápolni a kúp alatti padot.

Itt mindig van valami csinálnivaló. A legfontosabb, hogy a ház műszaki állapota javuljon és ne leépüljön.
-         Közben elkészült a körömpörkölt. Finomra sikerült. Ebédre be is küldtem egy adagot, hozzá kenyér és a saját készítésű kovi ubi.

Este ½ 8-kor nagy locsolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése