2018. június 1., péntek

Emőke diplomája jeles


20180601 péntek

Áron 7:26-kor indult, de Mannát nem engedte le.

Emőkével kapcsolatban nem volt más dolgom, csak szorítani neki, hogy sikerüljön az utsó szóbeli diplomavédése.

Miután bejeztem a tegnapi blogbejegyzésemet, hozzáláttam a reggelihez. Még mindig a maradék mézes csirkeszárny van a terítéken.

Jelen állás szerint úgy néz ki, hogy a Kórház Suli el fogja fogadni a pályázásomat. A kapcsolatfelvétel folyamatban van, de az aktív közreműködésemre csak a szeptemberben kezdődő új tanévben kerül majd sor.

11-kor becsöngettem a Lányhoz, aki örömömre közölte, hogy a szóbelijének az összesített eredménye jeles lett. Nagyon gratuláltam.

Délben már elkezdtem pakolni és vártam Áront. A pénteki menetrend szerint három óra körül meg is jött és közölte, hogy hamarosan indulhatunk. Lefele menet még ő is becsöngetett Emőkéhez, hogy gratuláljon a diplomájához
.
A TESCO parkolóban Mannának leengedtük négy újnyira az autó ablakait, hogy amíg mi vásárolunk, Manna meg ne süljön. 

Szinte csak Áron vásárolt, mert én „palackoztam”.

Még napsütésben érkeztünk a bázisra, de már nem mentem ki úszni. Manna le föl rohangált a kertben és közben némely fára felmászott, de csak akkor, ha biztos volt benne, hogy látom, mert ezt leginkább azért tette, hogy dicsekedjen.

Az autót felakasztottam az éjszakai töltőre, mert már csak 70 km hatótáv volt benne. Bekaptam egy unicumot és feltettem egy kolbászt, meg egy hurkát sülni.

Közben bejártam a kertet és minden növényt meglocsoltam.

Még egy unicum és arra már nem is emlékeztem, hogy mikor vacsoráztunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése