2018. augusztus 21., kedd


20180821 kedd

Megint nagyon korán ébredtem.

Befejeztem a „Három ember egy csónakban”-t. Alig várom, hogy kiválaszthassam a következő angol nyelvű könyvemet.

Már ½ 6-kor lementem reggelizni. Két melegszendvicset készítettem (vajas kenyér, rajta sonka, újhagyma, sajt és csípős paprika). Hozzá az elmaradhatatlan tejeskávé.

Délelőtt csak a notebookon keresztül éltem az életem.  Norcival megbeszéltem, hogy holnap délben megyek Áronért és várom a hívását délután, hogy mikor indulhatok vele Horányba.

Délben elmentem egy bő félórát úszni.

Megmelegítettem a mustáros-mézes csirkecombot és hozzá a hideg tejfölös kapros  tökfőzeléket tálaltam.
Áron telefonált,hogy rendet rakott Gazdagréten, holnap menjek érte és vigyem ki Horányba.

Mondtam,hogy délkörül ott leszek.

Este már hét óra előtt meglocsoltam. Utána megettem a maradék hekket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése