2018. augusztus 13., hétfő

Garzon nézőben


20180813 hétfő

Már megint hosszúra sikerült a reggeli nyújtózkodás. Azért is tartott ilyen sokáig, mert éjjel megfogalmaztam az „Adatcserélő”javaslatot. Rögtön el is küldtem A. Gábornak és Norci lányomnak véleményezésre.

Norcinak sikerült eljárnia Tahitótfaluban a kormányablaknál a Pafika elveszett első rendszámának ügyében. Úgy számoltam, hogy augusztus 27-re meg is kaphatja.

Nagyon bő reggelit készítettem, ami már ebédnek is beillene.

T. Sanyival megbeszéltem, hogy pénteken elmegyünk érte és magunkkal visszük Dömsödre.
Délután négyóra fele elindultam Budapestre.

Emőkének eljuttattam az Esztike féle fűszeres sajtot, egy nagy almát és egy  üveg diós almalekvárt.

Áron,  - úgy gondolom, nem saját elhatározásából – úgy döntött, hogy lejön Dömsödre és rendet csinál a szobájában.

Elindultam megnézni a IV. kerületi eladó garzont. Már az odaút is elég szörnyű volt. Átautózni a városon este hat óra környékén, az egy tragédia.

Az ingatlanos és a tulajdonos kedves volt, az ágyon alvó kutya is kedvesen fogadott. Az is a jó hír kategóriába tartozott, hogy ab start leengedtek az árból. Nyílván az előttem érkező érdeklődők arcáról leolvasták, hogy a lakás borzasztó.

Alaposan körbenéztem, majd kerestem egy döntést halasztó kifogást és menekültem.

Útban Dömsöd felé, még zárás előtt beugrottam egy ALDI-ba, vettem egy dobozoz pizzát, egy zacskó mélyhűtött előre panírozott csirkedarabkákat és két doboz búzasört.

Megérkezve, bekaptam egy kupica unikumot és elkezdtem sütni a csirkedarabkák felét. A tálba még belekarikáztam egy meghámozott krumplit és az egészet betettem a sütőbe.

Nem lett olyan finom, mintha én fűszereztem volna akár csak a csirkeszárnyakat is és kirántva megsütöm, de megettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése