2018. augusztus 14., kedd

polyetilén zacskók


20180814 kedd

A reggel a szokásos lustulás, de azután beindul a hasznos tevékenység.
Tízóraira megsütöttem az NDK partygrillben egy vajaskenyérre szeletelt sonkát, rajta sajttal. Hozzá a kúp alatt tálaltam újhagymát és tejeskávét.

A kenyérrel kapcsolatban jó lenne, ha a polyetilén zacskók környezetvédelmi okokból való betiltását a péségeken illetve a friss kenyereket áruló boltokon kezdenék. Ugyanis, ha az ott vásárolt kenyereket nem teszem át papírzacskóba, akkor hamar megpenészednek.

Megírtam Sch. Évának, hogy mi a véleményem a garzonja eladásáról.

Délután csak az angol videók letöltésével foglalkoztam.

Késő délután elkezdtem a főzőcskét. Mint a hajótöröttek, akik megtaláltak a mélyhűtőben egy gömbölyű alufóliába becsomagolt darabot, én is úgy fedeztem fel egy darab tarját. Kicsomagolva elkezdtem minden oldaláról sütni és amikor már felolvadva felpuhult, felszeletelve sütöttem tovább.
Közben persze elfogyott néhány kupica unikum is.

Végül ez lett a vacsora, az ugyancsak megmelegített maradék rizzsel és babfőzelékkel.

A ma esti locsolást a jóIsten végezte viharos széllel kisérve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése