2018. augusztus 2., csütörtök

Internet


20180802 csütörtök

Sikerült 8-tól 10-ig lustálkodnom és a notebookon csak teljesen értelmetlen dolgokkal foglalkoznom.

Igaz, hogy utána azonnal elszaladtam bevásárolni, mert a reggelihez még pékárú sincs.

A Klári által átküldött receptben a hozzávalók egy része hiányzott itthon. Voltak, amiket könnyen meg tudtam venni, de volt amiért egész Dömsödöt be kellett járnom (szezámolaj, borecet) mire sikerült.
Amit sehol nem találtam az az "Ötfűszer” keverék. Olyan is volt, hogy a boltos azt mondta, ad öt különböző fűszert oszt otthon keverjem össze. 

Ami nagyon könnyen elérhető a receptből az a 6-7 ek. langyos víz. :-)

A receptkönyvem 40-ik kiadásába űgy fog bekerülni, hogy "Klári kínaija"

A Dabi-ban is próbálkoztam, de ott is csak a reggelihez tudtam venni  nagy kifliket, sonkát és sajtot.

Reggelire megint melegszendvicseket készítettem, ahogyan Áron szereti. A partigrillben vajaskenyéren sonka és ráolvasztva a lapsajt. A tálalásnál került mellé frissen leszakított paradicsom, újhagyma és fokhagyma.

Mire mindent elfogyasztottunk, kezdhettem az összerámolást, mert megint eluralkodott a kupi. Áron nem volt kapható arra, hogy segítsen, mert csak az Internet.
Description: https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

Már dél fele járt, amikor elkezdtem a sajtos cukkini gombócokat készíteni. Az egész a cukkini reszeléssel kezdődött. Megsózva állni hagytam 20 percet, majd kicsavartam a levét és mehetett bele minden adalék (só, bors, fokhagymazuzalék, reszelt sajt,prézli, tojás) és a masszát gombócokká formálva, mint egy rántott húst kirántottam. 

Közben többször kértem Áront, hogy jöjjön le segíteni. A macera így egyedül több, mint másfél  óráig tartott.

Áronnak időben szóltam, hogy kezdhet teríteni, mert 20 perc múlva lehet tálalni. 

Úgy gondoltam, hogy a megsült gombócokat majonézzel és kovászos uborkával fogjuk enni.
Amikor az utolsó gombóc is megsült és szalvétákon várta, hogy a fölösleges zsiradék lecsöpögjön róla, sürgettem Áront, hogy kezdjen teríteni és tálalni.

Egy újabb félóráig nem történt semmi, a gombócok már kezdtek kihűlni, mert Áron nem tudott leszakadni az Internetről és akkor elvesztettem a türelmem és bejelentettem, hogy elmegyek egy étterembe ebédelni.

Beültem az autóba és elmentem.

Hazafele bementem T. Judithoz és beszélgetés közben elpanaszoltam a történteket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése