2018. augusztus 1., szerda

Tombol a nyár


20180801 szerda

Nyolckor ébredtem és kilenckor indultam. Először a szódásnál megtöltettem a hat üres palackot, azután a piac.

Csak egy doboz tojást, újhagymát és egy kiló gyalult tököt vettem, kaporral. Így legalább nem kell gondolkoznom azon, hogy mi legyen az ebéd. Ki is vettem a mélyhűtőből két csirkecombokat, hogy felengedjen és azt majd megsütöm hozzá.

Elkészítettem a reggelit és megkértem Áront, hogy terítsen és tálaljon a kúp alatt.

Reggeli után kicsit kimentem gazolni, de egy fél óránál tovább nem bírtam, olyan nagy a hőség. Nagyon augusztus van.

Az egész házat átjárja a klíma hüvösítése. Így a szigeteléssel együtt bent könnyű elviselni, hogy odakint hőség van.

Áron készített egy bögre hideg tejet müzlivel. Nagyon jól esett.

Bár nem találtam semmilyen napvédő krémet vagy naptejet, mégis kimerészkedtem úszni a Dunára. Egy órát úsztam. Nagyon finom volt.

Bejövet elidítottam egy nagymosást. Lepihenve el szerettem volna küldeni néhány e-mailt,  de a vezetéknélküli hálózat nem működött.

Már négy óra is elmúlt, amikor elkezdtem készíteni az ebédet. Amíg a tökfőzelék főtt és a megfűszerezett csirkecombok sültek, kiteregettem a nagymosást.

A kúp alatt ebédeltünk, bár az időpontját illetően vacsorának is nevezhetnénk.

Mire eljött volna a locsolás ideje, már dörgött és villámlott, ezért a mai locsolást a Jóistenre bíztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése