2018. augusztus 30., csütörtök

Garzon nézőben


20180830 csütörtök

Már reggel 5-kor felébredtem és arra gondoltam, hogy az egyik legnagyobb restanciámat el kellene végeznem. Meg kell csináltatnom az urológus diktálta PSA vizsgálatot, még akkor is, ha utána a kellemetlen tükrözés következik. Nem tehetem meg, hogy homokba dugom a fejem.

A QUANTIC ha lassan is de kúszik felfele. Türelem. André Kosztolányi azt mondta, ha részvényekbe fektetsz, akkor vegyél be altatót is.

Manna türelmesen megvárta amíg kiengedem.

Jó későn került sor a reggelire. A  hűtőből (husos szalonna, gomba, újhagyma és tojás), a kertből(paradicsom, zöldpaprika és macskapöcse piroscsípős paprika). Amikor már kicsit megsült, rá a tojás és hozzá tejeskávé.

Tálalása kúp alatt.

Kora délután egy-két paradicsomtő alatt alapos gyomlálás.

Az ingatlanos felhívott, hogy Pesterzsébeten érdemes lenne megnézni egy-két eladó garzont. 

El is indultam időben, de egy útzár miatt több mint negyedórát késtem. Nem maradtam le semmiről, mert két nagyon gagyi garzonhoz vittek el. Ezeket akkor lássam legközelebb,  amikor a hátam közepét.

Hazafele a Dobosnál még vettem egy kis üveg unikumot, az autót pedig felakasztottam a töltőre.

Manna nem szerette volna megvárni, amíg én megvacsorázom. Először Ő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése