2018. augusztus 31., péntek

Nedves szuterén


20180831 péntek

Arra ébredtem, hogy a Manna noszogat, engedjem már ki. Kiengedtem.

Az autó majdnem 300 km hatótávon áll.

Lecsípek egy csípős paprikát és egy paradicsomot.

Rendben, de ha már fel kell kelnem, akkor elkészítem a reggelimet is. Tojásrántotta (benne paradicsom, paprika, újhagyma, mellé tejeskávé.)

Cirkó írt, hogy vasárnap esetleg meglátogatnának egy úszás erejéig. Válaszoltam, hogy nagyon örülnék neki, nem csak egy úszásra jönnének, hanem még ebédre is.

Délután ½ 4-re is volt egy garzon megnézésem. A megbízott nagyon kedves volt, de a garzon szuterén és nedves.

Hazafele beugrottam az ALDI-ba, de csak egy mirelit (bepanírozott) csirkemellet vettem, meg három doboz radlert.

Locsolás, vacsora és pihenés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése