2018. augusztus 17., péntek

Olasz lecke


20180817 péntek

Úgy látszik, hogy ez a túl korai ébredés már rendszeressé válik. Miért nem tudok én – mint minden rendes (lusta) ember 8-9-ig aludni? Miért kell nekem, már ½ 5 körül felkelnem?

Megpróbálok magam körül egy kicsit rendet tennem.

Megjött a Neményi féle második olasz lecke. Nehogy már a másodiknál abbahagyjam. Gyorsan letöltöttem és elmentettem. (Ez idáig annyit ér, mint a kispárna alá tett tankönyv.)  Na jó. Végigolvastam és megpróbáltam hangosan kiejteni. Hogy mikorra fogom Áront ebben utólérni, az még a jövő zenéje.  

Elindultam megnézni egy garzon lakást. Előtte megkértem Áront, hogy mire visszaérek, addigra legalább a konyhában csináljon rendet. Az ajánló ingatlanos kisért az eladásra kínált lakáshoz. A lakás minősége kifogástalan volt, de az ára elrugaszkodott a valóságtól. Nem nagyon valószínű, hogy a kettőnk árelképzeléseiben mutatkozó nagy különbséget át tudjuk hidalni.

A K&H-ban intéztem pénzátutalást Áron Trambulin számlájára, hogy szükség esetén legyen hova nyúlnia.

Utána az Újbuda Önkormányzathoz mentem bejelenteni a bankszámla szám változását, de a kormányablak csak 12-ig volt nyítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése