2018. augusztus 23., csütörtök

Restancia halmozás


20180823 csütörtök

Nagy hőséggel ijesztget a Meteorológia.

A reggeli gyógyszer bevételkor konstatáltam, hogy elfogyott az újtípusú véralvadásgátlóm.

Maradok a hűs házban, csupán reggelizni megyek ki a kúp alá.

Az éjszakai töltés jól teljesített. 33 km-ről 311km-re töltötte fel a hatótávot.

Délelőtt megállapodtam az ingatlanossal, hogy majd hétfőn délután fogjuk közösen megnézni  a BallagiMór utcai garzont.

Napközben ahelyett, hogy sorban elkezdtem volna végezni a soronkövetkező feladatokat, csak fejben gyűjtöttem, hogy mik is lennének azok. Ez a tipikus restancia halmozás, másnéven lustaság.

Interneten keresztül körbenéztem, hogy hol, miként van a családom és az megnyugtatott, hogy mindenhol rendben vannak a dolgok.
 
Este, miközben egy puritán májkrémes pirítóssal tudtam le a vacsorát, találtam egy nagyon izgalmas kéksajttal és mézes dióval töltött sültkörte receptet, amit holnap tervezek kipróbálni.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése