2018. augusztus 12., vasárnap

Vasárnapi szieszta


20180812 vasárnap

11-ig sikerült lustálkodnom. Persze ebben benne van minden, amit a notebookok keresztül el lehet végezni.

Végül felkeltem, mert levitt a korgó gyomrom. Egy sütni való kolbászt vettem elő a mélyhűtőből és az lett a reggeli egy a kertből behozott paradicsommal, mustárral, utána tejeskávé.

Túl sok dolgot nem végeztem.

Késő délután még átvittem a csontokat Pongónak, majd elmentem a kukacosba, mert csakmagamra főzni nem lett volna kedvem és ettem egy halászlét.

Rátaláltam egy mondatra, ami megmagyarázta nekem, hogy a külföldi turisták miért tartják olyan kedvesnek a magyarokat. A mondat így szól:

·         The more unpleasant a country’s government, the more friendly are the people.” (Minél kellemetlenebb egy ország kormánya, annál kedvesebbek a lakói.)
Description: https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/no_photo.png



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése