2018. augusztus 27., hétfő

Stefike pótvizsgája


20180627 szerda

Ébredés után az első dolgom az volt, hogy keressek egy olyan DVD-t Stefinek, amin a hangot is és a feliratot is lehet váltogatni magyarra vagy angolra. Ez a „Hófehérke és a hét törpe” lett. Ugyan a notebookon még nem sikerült elindítani, de majd otthon megpróbálom a DVD lejátszón.

A reggeli csak utána készült el. Bár hűvös van, Áron mégis a kúp alatt terített.

A Vaterán rendeltem neki egy „Oxford Advanced Dictionary”-t és majd hazafele beugrom érte a Budaörsi TESCO Vatera comagpontra.

A mai napon megtetszett mondat a villanyautók atyjától származik:

„Az igazán nehéz dolog a megfelelő kérdéseket feltenni. Ha az megvan, a többi már gyerekjáték.”
Elon Musk

Szinte az egész napom a holnapi órára való felkészülésről szólt. Nagyon szeretném, ha Stefike át tudna menni a pótvizsgán és nem kellene évet ismételnie.

A bőséges reggeli után észre sem vettük, hogy az ebéd kimaradt.

Késő délután kicsomagoltam a Pennyben vásárolt Bolognai készételt és a Használati szeriti 190⁰C-ra állítva bekapcsoltam a sütőt. Amíg a sütő melegszik, a hozzáadott sajthoz még én is reszelek egy kis füstölt sajtot. Közben bekapok egy kupica unicumot. A kistepsi aljára öntök egy evőkanálnyi olíva olaja, bele borítom a Bolgnai-t és rászórom a sajtokat. Sülés után még egy kevés ketchup kerül a tetejére. Fenséges volt.

Olyan biztatóan elkezdett szemerkélni az eső, hogy a locsolás elmaradt.

Lefekvés előtt felkötöttem az autót az éjszakai áramos töltőre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése