2018. augusztus 8., szerda

Fekete erdő - Fekete tenger


20180808 szerda

Úgy tervezem, hogy reggeli után elmegyek a villamossági boltba és veszek vezetékeket, mert több olyan feladatom is lenne, amikhez csak ez kellene.

Áron és Manna egyre jobban hiányzik.

Egy sültkolbász volt reggelire.

A villamos boltba vettem 3 fm kéteres (piros/fekete) u.n. hangszóró kábelt és egy körtekapcsolóval egybeépített hálózati csatlakozó kábelt.

Kettőkor úgy gondoltam, hogy szembeszállok a hőséggel. Beugrottam a Dunába és úsztam a Fekete tenger felé. A Karcsi bácsi bódés hajójánál megfordultam és mégis a Fekete erdőnek vettem az irányt. Nagyon finom félórás úszás volt.

Délután angoloztam, azután megettem egy fél üveg zöldséges csirkelevest.

Este hétkor locsolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése