2018. augusztus 20., hétfő

Mézes mustáros csirkecombok


20180820 hétfő

Már majdnem ½ 10 mire felébredek. Szerintem már a fél ország ünnepel, csak én lustálkodom.

Lassan a hasam levisz, hogy készítsek egy bőséges reggelit.

A délelőtt az angol anyagokkal telik.

Már csak kevés van hátra a „Háromember egy csónakban”-ból.Remélem, hogy ma befejezem és kezdhetek a következőbe, mert meggyőződésem, hogy a tanításon kívül csak ennek van igazán mérhető és érzékelhető haszna.

Délben megsütöttem a befűszerezett két csirkecombot és mézes mustáros mártással meg is sültek. Mellé be is tettem két krumplit feldarabolva.

Norcival hosszan vibereztem, hogy hasson oda Áronnál, hogy csináljon maga körül rendet, különben nem tudom támogatni a Horányban töltendő egy hetét.

Este hétkor a rendes gazda módján meglocsoltam, amire még a természet is rátett egy lapáttal.

A szembe szomszéd azt ígtérte, holnap  az őserdőt lenyírja.     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése