2018. augusztus 3., péntek

A sajttal töltött cukkini golyó a sláger


20180803 péntek

½ 11-kor sikerült abbahagyni a lustálkodást. Addig sem telt az időm hasztalanul, mert a levélváltásban megállapodtam Kiss Ádámmal, hogy délben felhív és elmagyarázza az új befektetési stratégia lényegét és részleteit.

Áront hívtam, hogy költsük el együtt a kései reggelit a kúp alatt, mert én mihamarabb ki szeretnék menni a Dunára.

Bár csak 11-kor, de nagyon finomat reggeliztünk. Rántott sajtos cukkinigolyók (én kenyérrel, mert egy kicsit zsírosnak találtam), majonézzel, kovászos uborkával,mellé paradicsom,újhagyma.
Tejeskávé volt a végére.

Kimentem a Dunára egy órát úszni.
Visszajövet szedtem a szomszédban (felhatalmazással) egy nagy zacskó császárkörtét és néhány szem zöld almát.

Egy nagy faágat megfosztottam a mellékágaitól és az egyik végét kihegyeztem, mert az egyik paradicsomfa kinőtte a korábbi karóját.

Elkezdtem kigazolni azt a részt, ahol a tökök és az uborkák vanak elültetve.
19:00 Eljött a locsolás ideje.

A serpenyőbe feltettem a csirkeszárnyakat sülni, de Áron már előre közölte, hogy ő szívesebben enne a rántott sajtos cukkini golyókból.
¾ 9-kor hozzáláttunk a vacsorázáshoz.



                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése