2018. augusztus 5., vasárnap

Üres a ház


20180805 vasárnap

Nincs semmi különös. Hacsak az nem, hogy Áron a többszöri kérésem ellenére itt hagyta a szobájában a rengeteg flakont, tányért ételmaradékokkal, bögrét és evőeszözöket.  

Tízre sikerült mobilizálni magamat. Nagy nehezen installáltam a notebookon a HP OfficeJet 6500 A plus nyomtatót. Az egész a lustaságomból indult ki, mert ki szerettem volna nyomtatni a Klári által küldött kinai csirkemell receptet és hogy ne kelljen levinnem a notebookot.

Közben uninstalláltam a ByteFence vírusellenőrzőt is, mert már olyan erőszakos volt, hogy nem lehetett bírni vele.

Délután még egy nagy úszás is belefért, de a Duna vize már kezd melegedni és mint ilyen, már nem olyan frissítő.

Áront elértem viberen. Azt mondta, azért nem tudott rendet csinálni a szobájában, mert Emőkéék sürgették, hogy menjen már.

Este előkészítettem a szezámos kínai csirkemellet, amit holnap fogok megcsinálni.  Felviszem a gyerekeknek, azután egy kis szünet lesz a blogomban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése