2018. augusztus 16., csütörtök

Vegyes gyümölcskompót


20180816 csütörtök


½ 4-kor mondhatni kidobott az ágy. Először azt hittem, hogy csak a tegnapi halvacsorára szomjazom, de azután kiderült, hogy kialudtam magam.

Bekapcsolva a notebookot, az először frissítette a W7-ét, majd elkezdtem rajta a rendszeres teendőimet.

Miután kihagytam a tegnap esti locsolást, igyekeztem még mielőtt erősen elkezdene sütni a nap bepótolni.

Reggelire egy nagy szelet kenyéren sonka, (elősütés) tükörtojás, újhagyma, sajt került emeletesen egymás tetejére, majd az egész a partigrillbe.

Némi pöszmotölés után délben megettem a maradék babfőzeléket a frissensült tarja csíkokkal.

Még egy utolsó úszás.

A sok almát kiegészítendő, hoztam a szomszédból két zacskó császárkörtét és elkeztdtem mindet megpucolni a tervezett vegyes (alma-körte) kompóthoz. A lábasba a gyümölcsökön és a vizen kívül került cukor, fahéj, szegfűszeg, vanilia cukor és egy korty citromlé is.

Már majdnem elkezdett sötétedni, amikor meglocsoltam.

Szisztematikus pakolás és ½ 9-kor indultam haza. Sokadszorra újfent megállapítottam,mennyire nem szeretek a sötétedés után vezetni.

Megérkezve felcsöngettem Áronnak, hogy jöjjön le és segítsen felvinni a cuccokat. A legkényesebb teher a 3 liter kompót volt.   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése