2018. augusztus 15., szerda

Halvacsora


20180815 szerda

Nem kapkodtam el a felkelést.

Az autó majdnem 300 km-re töltődött fel.

A reggelihez még el kellett mennem a Dabi vegyesboltba. Vettem kenyeret, virslit és sajtot.
A virslit (szerencsémre nem műanyag bevonatos) úgy tettem a serpenyőbe, hogy előtte bebugyoláltam egy nagy szelet sonkával és mellé ütöttem egy tojást. Mindezt egy bögre tejeskávéval kint a kúp alatt fogyasztottam.

A kerti feladataimat a nagy almafaág felfűrészelésével folytattam.

Elővettem a mélyhűtőböl egy darab tarját, hogy azt majd felszeletelem, ha kienged és úgy terveztem, hogy kirántom.

Már majdnem öt óra fele járt, amikor meglátogattam a Dunát. Nagyon kellemes volt leúszni a napipenzumot. 

Kláriék is kint voltak a stégen és Gábornak sikerült fognia halakat. Volt abban kisebb-nagyobb keszeg is. Klári meghívott, hogy menjek át hozzájuk halvacsorára.

Alig, hogy lezuhanyoztam,már telefonáltak is, hogy ne várjam meg,míg kihűlnek a halak. A felengedett tarját befűszerezve betettem a hűtőbe,had érjen. A hónom alá kaptam egy üveg vörös bort és már indultam is.
Klári nagyon finom sült keszeget készített friss salátával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése