2018. augusztus 9., csütörtök

Hőség


20180809 csütörtök

Már jóval elmúlt 9 óra, amikor lementem megmelegíteni a tegnap megsütött kolbász maradék felét, hogy egy szelet kenyérrel és egy kis kovászos uborkával elfogyasszam. Utána természetesen egy nagy bögre tejeskávé.

A házban be kell indítani a nyitott ajtók melletti klímát, ahhoz, hogy elviselhető legyen a hőség támadása.

Közben A. Gábornak segítettem a Nokia LUMIA 800-as telefonja kártyafüggetlenítésében.
Késő délután került sor az ebcsorára. A hőséghez nagyon jól illett a megmelegített rántott húshoz a jéghideg kapros, tejfölös tökfőzelék.

Judit hívott, hogy nem megyek-e véletlenül Budapestre, mert neki fel kell mennie. Sajnos nem, de még fel sem tudtam ajánlani, hogy felviszem, mert már alkoholizáltam.

½ 8-kor locsolás.

Utána még megnéztem a „Szerelem illata” c. filmet,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése