2018. augusztus 24., péntek

Sült körte


20180824 péntek

Reggelre rendeződtek a lábproblémák.

Az éhség csillapítására egy jókora sütnivaló kolbászt vettem ki amélyhűtőböl. Amíg sült, addig lecsíptem egy paradicsomot meg egy csípős paprikát a kertben. Reggeli a kúp alatt.

A nap meg se várta a delet, hogy kiadja a mérgét. Már 11-kor kánikula van.

Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha elkészíteném a mézes dióval töltött kéksajtos körtét.

Megkérdeztem V. Ilonát, hogy átmehetek-e szedni egy kis körtét. Nem is tudom, hogy miért kérdeztem, hiszen mindig azt mondja, hogy persze, ne is kérdezzem csak jöjjek és szedjem.

Az engedély megvan, most már csak el kell gurulnom kéksajtért. Egyúttal elvittem egy rekesz üres szódásüveget is töltetni.

Visszatérve elkezdtem a hadműveletet. Kicsit macerás volt, de délután ötre minden bekerült a sütőbe.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése