2018. augusztus 29., szerda

A teret feltúrták


20180829 szerda

Reggelire megmelegítettem a maradék szelet pizzát és készítettem mellé egy bögre tejeskávét.

Reggel lementem Edinához, de ő legközelebb csak pénteken egy órakor ér rá.

A Gazdagréti teret most már teljesen feltúrták. Se közlekedni, se parkolni nem lehet a házunk mellett.

Olyan háborús vagy inkább földrengés utáni állapotok vannak. A két éve körülbetonozott virágágyásokat is széttörték és a törmeléket markolókkal egy nagy kupacba hordták.

Áront többször megkértem, hogy keljen fel tegyen rendet a szobájában, de ez délig nem jött össze.

Emőke segített Mannát beterelni a hordozókájába és miután minden bekerült az autóba, elindultam.

Először legurultam a Nissan Centrumba, ahol 90 %-ra feltöltöttem az autót. Amíg az autó töltődött, kávézgattam és  az újságot olvastam.

Dömsödig csak a Kiskunlacházi pékségnél álltam meg egy félkilós cipóért. Vettem még egy kemencés lángost és egy túróstáskát.

A bázison Mannát szabadjára engedtem és Emőkének jeleztem, hogy megérkeztünk.  Még sütött a nap, amikor lementem egyet úszni. A víz már nem volt olyan meleg, mint egy hete és az esti levegő is hűvösebb. A nyár az utolsókat rúgja.

Hétkor meglocsoltam és vacsorára megmelegítettem a kemencés lángost.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése