2018. november 6., kedd

A mikró besz..t


20181106 kedd

7:25 Arra ébredtem, hogy Áron készülődik elindulni a suliba.

Nyolckor már felvettem a kapcsolatot Évikével. Az ő tabletjén a Duolingó nem akar működni.
Megnézzük, hogy milyen csatornákon tudunk kommunikálni (Word, Skype, Viber) és azokat fogjuk használni. A legfontosabb, hogy mind a ketten akarjuk elérni a célt. 

A Duolingó le van sz..... Az biztos, hogy ha eredményt is várunk az együttműködésünktől, akkor magasabb fokozatra kell kapcsolnunk.

Még nincs tíz óra. Összeütöttem egy reggelit. Sajnos a mikró beszart. Még nem tudom, hogy javítható-e vagy sem.

Holnap elmarad a Közhelyben az angol óra. Arra gondoltam, mi lenne, ha megint megszerveznék egy pótló foglalkozást.

A lányomnak ízlett a tegnapi halacska. Végre egy kis jó hír.

Egy órakor elindultam Évához. A Bikás parki metrómegállónál találkoztunk. Szépen sütött az októberi nap. Sétáltunk, üldögéltünk és beszélgettünk.

Amikor elkezdett hűvösödni, felmentünk és egy kávé mellett kicsit angoloztunk. Elmenet elkisért a Kelenföldi pályaudvari metró megállóig.

Amikor hazaértem bevásároltam a vacsorához és el is kezdtem készíteni.  Tejfölös csirkepörkölt volt a terv. Áron még abban segített, hogy a kérésemre kirámolta a mosogatógépet és feltette a tésztát főni, de már a szemét levitelét reggelre halasztotta.

Közben Áron egy érdekes kisérletéről magyarázott, aminek a főszereplője egy műanyag kötél egyetlen elemi szála.

Megcsináltam a holnapi tízóraiját (sajtos sonkás szendvics és egy banán). Nem tettem a hűtőbe, inkább a kilincsre akasztottam, nehogy itthon felejtse.
     
 A lány nem érkezett haza 1/2 9-ig, ezért az ő része befedve a küszöbére került, mi meg ketten vacsoráztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése