2018. november 8., csütörtök

Új külső merevlemez


20181108 csütörtök 16.Sz.N.

Áront 3/4 7-kor keltettem és kértem, hogy amikor elindul, ne felejtse el levinni a szemetet és ne hagyja itthon a tízóraiját.

Egy külső merevlemezre mentéssel növeltem a notebook szabad tárterületét. Most rendeltem egy 3 TB-os külső merevlemezt. Talán hétfőre megérkezik.

Miután összejött a kapcsolat Zsolttal (Dubo Kati fia), megbeszéltük, hogy a jövő kedden fogjuk elkezdeni a matekozást. Ő is érettségire készül.

Reggelire megfőztem egy gyulait és készítettem egy lágytojást, hozzá tejeskávé.

Ma is próbálkoztam Évikével haladni az angolban, de nagyon nehezen megy a kommunikáció. Meg kellene szervezzem, hogytudjunk találkozni.

Megígértem Évának, hogy délután átmegyek hozzá. Kipróbáltam a 153-s buszt, de ez egy rossz ötlet volt és egy nagy tanúlság. A busz olyan sokat tekergett, hogy a végén hosszabb lett a menetidő, mintha  az M4-es metróval átszállással mentem volna.

Éva csupa finomsággal kínált.

Amikor hazaértem, kirántottam a hűtóben pihenő pontyszeleteket. Áron nem kért belőle.
kértem Emőkét, hogy vigyen belőle néhány szeletet magának.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése