2018. november 16., péntek

Áron nem jön Dömsödre


20181116 péntek

¼ 8-kor még bekopogtam Áronhoz, de már készülőben volt indulni a suliba.
10-re már a reggelit is befejeztem.

Délre már el tudtunk indulni. 

Manna izgatottan figyelte, hogy milyen mozgások történnek körülötte. A zöld széken pihent. Odamentem hozzá, megsimogattam és megnyugtattam:  Nem kell  izgulnod, még nem indulunk, mert sok mindent össze kell még szednem és lehordanom az autóba. Pihenj és majd szólok, ha indulunk. Ettől szemmel láthatóan megnyugodott és aludt tovább.
Mannát addig hagytam pihenni, amikor már csak ő volt hátra.

 A TESCO-t is útba ejtettük. Miután visszaváltottam a PETpalackokat, tanácstalanul ténferegtem, hogy mit is vegyek,  de csak kenyeret, három csirkecombot, egy fej lila káposztát és egy nagy palack Kozel sört vettem.
 
Még világosban sikerült leérnünk a bázisra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése