2018. november 21., szerda

Thanksgiving a KÖZHELY-ben


20181121 szerda

Amikor felkeltem, konstatáltam, hogy Áron kupit hagyott ugyan a szobájában, de legalább már elindult.

Egy órát angoloztam, majd kimentem készíteni némi reggelit.

Két új recepttel  egészítettem ki az ÉHSZAKOK receptkönyvet.

Délután kettőkor elindultam a Brushupra.

Ma nagyon dicsérték, hogy a hétvégén rendbehozattam a frizurámat.

Katie segítőkésznek bizonyult abban, hogy a Misinek szerezzünk egy DVD lejátszót. Most már csak azt kellene megtudni, hogy a TV-jének van-e erre fogadókészsége.

Az olvasócsoportban csak úgy tudtam követni az eseményeket, hogy a DubóKati megengedte, hogy az ő könyvét nézzem, mert az enyém szőrén-szálán eltűnt.

Egész este ünnepi hangulat volt. A thanskgiving ünnepség alkalmából kapott édességeket hazahoztam Emőkének és Áronnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése