2018. november 7., szerda

Nem akar összejönni az online kapcsolat


20181107 szerda

Áron időben 7:20-kor indult el. Naná, hogy a szemetet nem vitte le, de még a kilincsre akasztott tízóraiját sem vitte magával.

11-re csúszott a reggeli.

Próbálgatom összehozni az online kapcsolatot Évikével, de nagyon nem jön össze. Nem ért az eszközeihez még alapfokon sem. Azt írja viberen, hogy nincs Internetje, csak wifije van.  Szívesen odamennék hozzá segíteni, de nagyon messze van. (Tiszaszentmárton) Egy nap alatt meg se tudnám járni oda-vissza.

Délben megettem Áron meghagyott rántott halát.

Már elmúlt 5 óra és Áron még nem ért haza. Elkezdtem aggódni, ezért belelapoztam az órarendjébe. Kicsit megnyugodtam, mert a szegény fiamnak ma 9 órája volt, ami ½ 5-ig tart és csupa nehéz tantárgy.

Áronnak, amikor megjött felajánlottam, hogy mondja meg, mivel kényeztessem, de este nem kért semmit, mondván, hogy a suliban jóllakott. Én vacsorára megmelegítettem a fele halászlét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése