2018. november 22., csütörtök

Manna nélkül Dömsödre


20181122 csütörtök

Áron már ½ 8 előtt elindult az iskolába. Én csak 8-kor keltem,de még maradt időm arra, hogy készítsek magamnak egy kis reggelit.

10-kor indultam a KÖZHELY-be, de úgy tűnik, hogy hiába, mert ma nem volt német, csak a jövő héten lesz.

Visszafele beugrottam a Nissan Centrum-ba egy kis töltésért. Amikor hazaértem, hivogattam Mannát, de nemjött elő.

Otthon folytattam a LED-es csillár felszerelését, de még a csillárkapcsló bekötésén finomítanom kell.

Már közel 2 óra volt, amikor összepakolva, de Manna nélkül el tudtam indulni.

Útközben bevásároltam néhány dolgot. Szigethalmon vettem egy grill csirke darabot és egy kiló sertéskörmöt.  

Az 51-esen készételként egy adag csülkös bablevest,  5 kg krumplit és egy nagy üveg sört. 

Kiskunlacházán savanyúságot (csípős paprika és kovászos uborka).

A házhoz érve mindent bepakoltam, de legelőszőr elindítottam a fűtést, mert 15 ⁰C-re hült le a ház belül, ami nem csoda, mert kint 5⁰C van.

Feltettem a körmöt lassú tüzön főni  és egy másfél  óra múlva belekockáztam két nagyobb krumplit.

18:00 órakor már kezd  elviselhetővé lenni  a klíma a házon belül. 18⁰ C van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése