2018. november 23., péntek

Galy darabolás


20181123 péntek

Amikor felébredtem, még mindig nagyon jó meleg volt a házban. Reggelire a babgulyás  maradékát melegítettem meg.

Először letöltöttem az Animal Farm Audiobook még hiányzó fejezeteiből kettőt.

Hozzáláttam felfűrészelni  a gallyakat, amiket Zoli bácsi kérésemre átdobált. Rengeteg. Nem is tudom, hogy mikorra fogok a végére érni.

A szalagfűrészen csak olyan ember dolgozzon, aki már látott olyan asztalost, akinek hiányzott egy-két újja.

Viberen keresztül beszéltem a lánnyal. Lehet, hogy vasárnap lejönnek és akkor hozzák magukkal a T-kulcsot, hogy mind a két autón el tudjuk végezni  a nyári-téli kerékcseréket.

Vacsorára megmelegítettem egy adagot a körömpörköltből.

Hosszasan csevegtem Évikével arról, miként képzeli az érettségijét és a további életét.

Nem maradhat el az esti szemcsepegtetés.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése