2018. november 2., péntek

Élő ponty


20181102 péntek 9. Sz.N. Halottak napja.

Már ½ 5-kor felébredtem. Megnéztem a QUANTIC hozamát, a leveleimet és megpróbáltam vissza  aludni. Ez nem működött. Kellett keresnem valamilyen hasznos elfoglaltságot.

½ 8 fele lementem a CBA-ba főleg tejért tojásért, de ha már ott voltam, akkor vettem lecsókolbászt és paprikát is.

Elkészítettem a reggelit és ahogyan azt tegnap megbeszéltük, 8-kor ébresztettem Áront, hogy készen van a reggeli.

-        - Mondtam neked, hogy nekem ne csinálj, mert nem vagyok éhes.

¼ 9-kor elindultunk a temetőbe. A Márton Áron téren megvettük a virágokat és a temető főbejáratától 100 méterre találtunk is egy parkolóhelyet.

Felsétáltunk az úrnafalhoz és elhelyeztük a virágokat sorba Nóra nagyinál, Rózánál és Klárinál.

A márványtáblán lévő dátumokból mégegyszer megállapítottuk, hogy Áron még nem volt 3 éves, amikor a Mama meghalt, 5 volt, amikor a Róza halt meg és 15, amikor a Nóra nagyi ment el.

Áront újfent kértem, hogy szeretném, ha jönne velem Dömsödre, de nem. Hazavittem és rosszkedvűen elindultam.
 
A TESCO-ban csak paradicsomot vettem a lecsóhoz és egy katon tartós tejet.

Útközben betértem a Dömsödhöz közeli halastóhoz, ahol vettem egy élő pontyot. Micsoda kultúrált hely, még hitekártyával is lehet fizetni és ebben benne van az is, hogy a halat agyonütik.

A bázisra érve Manna rohant világgá. Nagyon élvezi, hogy itt otthon is van és mégis nagy a szabadsága.

Feltettem a lecsót főni és kiültem a kúp alá tálakkal és késekkel felfegyverkezve, hogy megpucoljam a pontyot. Egy jó órába telt amíg végeztem, illetve ebben még nem volt benne, hogy a méregfogát kivegyem, mert azt nem tudom, hogy miként kell csinálni.

Vacsorára lecsó volt.
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése