2018. november 5., hétfő

Késés helyett hiányzás


20181105 hétfő

7:27-kor ébredtem, de az volt a gyanúm, hogy Áron még nem indult el a suliba. Benyitottam a szobájába. Az ébresztője szólt, de ő káromkodások közepette, csak most ébredt.

Később bejött hozzám, hogy ő már biztos, hogy elkésne, ezért inkább ma nem megy a suliba. Én azt mondtam, hogy mégis azt tartanám a helyesebbnek, ha menne.
 
10-re elkészítettem a reggelinket.

Az első utam az optikushoz vezetett.  Tökéletesen megjavította  a hétvégén letörött szemüveg szárat. Amíg  annak a ragasztója száradt, figyeltem, hogy milyen nagy türelemmel foglalkozik a betérő páciensekkel.

Utána bementem a BudapestBank fiókba, mert az Internet Bankon nem találtam meg, hogy mennyit kell ráutalnom a TESCO bevásárló kártyámra.

Az ALDI-ban vettem céklát, majonézt, étolajat és egy nagy csomag WC papírt.
Hazatérve, Béla segítségével aktíváltam az Office Corporate Editiont, mert már fenyegetett, hogy csak 28 napom van hátra.    
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése