2018. november 18., vasárnap

Tél van


Hosszú lustulás után lemegyek reggelit készíteni.

Manna csendes sztrájkja (nem eszik), annyit jelent, hogy ki szeretne menni, de nem mehet. Pakolok és egy órán belül indulunk.

Onnan is látszik, hogy télbe hajlik az idő, hogy a napelem rendszer kevesebbet termel, mint amennyit fogyasztunk. Való igaz,hogyaz egész ház fűtése az elektromos kazánnal megy.

Manna az egyet nem értését azzal fokozta, hogy, mint azt vasárnap délutánonként szokta, elbújt.

Eddig mindig könnyedén megtaláltam, mert mindig ugyanoda bújt, de most fejlesztett a taktikán és egy álló órán keresztü lkeresgéltem a házban, amig az új búvóhelyén megtaláltam. Emiatt három óra helyett csak négykor tudtunk elindulni és így az út egy részét az általam utált sötétben kellett megtennem.

Itthon a már szokásos rendetlenség fogadott, pedig Áron a múlt héten azt modta, hogy csak a hétvégén fog ráérni a rendcsinálásra.

Megmelegítettem a sült csirkecombokat és a párolt lilakáposztát. Hozzáraktam a frissen főtt krumplikarikákat és szóltam Áronnak, hogy tálalva. Emőke részét a lábtörlőjére tettem, mert még nem ért haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése