2018. november 29., csütörtök

Készülődés Áron szülinapjára


20181129 csütörtök

Ahhoz korán kellett indulnom, hogy miután sikeresen deponáltam  Áron szülinapi tortáját még a ½ 11- es német gyakorlást is elérjem.
 
Még a vegyesboltba is be kellett ugranom két számozott „1”-es és „7”-es tortagyertyáért
.
A német gyakorlás nagyon hasznos volt és ami a legjobb volt, hogy Dubó Kati megint hozott az otthon sütötte sós sütményéből és a  Birsalma sajtból.

Utána már csak a bankot kellett kirabolnom, hogy Áront el tudjam látni a síelés második részletére  befizetendő 100 €-t és a 25.000.- forintot. Ezen felül  tettem neki még a borítékba a szülinapjára 200.000.- forintot a jogosítványára, miközben Emőke lányomat megkértem, hogy felügyelje ezeket a pénzeket,hogy ne másra költse.

Még elmentem a Nissan Centumba és 60 %-ra még rátöltöttem + 25-öt.

Visszafele nem indultam elég korán, így az út második felét már reflektorokkal  szembe kellett megtennem.

Szigethalmon vettem egy gyrosburgert elvitelre.

Dömsödön jó meleg volt és még rá is tettem egy lapáttal. Egy kis pohár meggybor és megvacsoráztam a gyrosburgert.

Korrektúráztam Timi online oldalát és vissza is küldtemneki, mert még ma szerette volna közzétenni.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése