2018. november 13., kedd

Eltévedt a nyugdíj


20181113 kedd

Nyolckor már kipattantam az ágyból,hogy mire (10-kor) jön Zsolt, addigra már túl legyek a reggelin és az asztal környékén is rend legyen. Még a mosogatógépet is elindítottam a tegnapi vacsora romjaival.

Lementem a BudapestBank-ba, mert a nyugdíjam eltévedt és a TBSZ számlámon landolt. Ebben végül K. Viktor fog segíteni.

A közeli PickPack pontra is benéztem, hogy megjött-e a 3TB-s külső merevlemez.

Minden a menetrend szerint ment, de amikor már gyanús lett, hogy Zsolt miért késik ennyit, akkor belenéztem a kütyün a határidő naplómba ahonnan kiderült, hogy a matek óra csak délután 3-kor kezdődik.

A hűtőből elővettem egy  nagy üveg csirkelevest és azt  melegítettem meg ebédre.

Háromra megérkezett Zsolt és kezdődhetett a matek óra. Zsolt értelmes fiú, de a mateket illetően vannak hiányosságai. 

Szerintem nagyon jó volt az óra, de majd Katitól fogom megtudni, mennyire volt számára hasznos, amiket elmondtam.

Amikor Áron megjött a suliból, bemutattam őket egymásnak.

Öt óra fele kérdeztem Áront, hogy mit szeretnének Emőkével vacsorára (Pizzzát, vagy valami kínait?) Azt mondta majd ő lemegy és megveszi. Most már ¾ 8 van, de ő még Internetezik. Végül  9-re mégis hozott egy finom kínait.

Emőke még nincs itthon, ezért az ő részét a kilincsére akasztottuk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése