2018. november 25., vasárnap

kerékcsere


20181125 vasánap

Kilencig lustálkodtam. Most már teljesen jól van a gyomrom, de azért úgy gondoltam, hogy nem árt az óvatosság és reggelire csak egy pirítóst fogok megengedni magamnak.

Most pedig apró lépésekkel mindent el kell végezni, semmit nem átugrani, semmit nem halogatni.

Fürdőszoba, beágyazás, szem csepegtetés.

Átutaltam a két mobil előfizetés havi számláját, az se menjen feledésbe.

Elindítom a „Psycho” audiobook letöltését.

A notebookon hiába van beállítva a nyelv és a terület magyarra, a billentyűzet állandóan átvált németre. Bélát kértem tanácsadásra.

Emőke azt írta, hogy 1/2 2 után tudnak elindulni. Kihasználom ezt az órát és addig is fűrészelem  az átdobott faágakat, hogy a térkövezett placcra tudjunk állni a kerékcserékhez.

Három órakor meg is érkeztek. András rögtön el is kezdte a munkálatokat. Hogy az autóhoz még jobban hozzáférjen, behozott néhány terebélyesebb ágat a placcról az istálló elé, amiket én azonnal feldolgoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése