2018. november 27., kedd

Manna állatorvosnál


20181127 kedd

Nálunk 7:45-kor szólt az ébresztő, mivel Siket doktor úr ma 8 és 9 között rendel.  Mannának nem nagyon tetszett, hogy amikor lementünk, akkor nem mehetett ki, hanem rögtön a hordozókájába tettem.

Siket doktor úrnál egy kicsit sorba kellett állnunk, de nemsokára sorra kerültünk.  

Manna úgy be volt szarva,hogy alig tudtam kiszedni a hordozókájából. A simogatásom végül megnyugtatta. 

A doktor úr elóször beadta a féreghajtót, azután nagyon alaposan megvizsgálta, majd azt mondta: Fantasztikus a Manna kondíciója. Ez sokat javított a jelenlegi lelkiállapotomon.

A piacon egyedül Esztike volt szolgálatban. Vettem nála egy üveg selyemfű mézet és még rábeszélt egy liter meggyborra. 

A vegyesboltból elhoztam az utolsó ½ kilógram porcukrot.

Hazaérve, bár csúnya esős idő van, Manna mégis élt a szabadságjogával és birtokbavette a kertet.

Megreggeliztem és hozzáláttam a diótorta készítéséhez.  Annál nem jutottam tovább, mint, hogy az összes szükséges alapanyag előkészítve és a dió is meg van darálva.

Megjött András és nekiugrott az én autómon lecserélni  a kerekeket.  Én csak annyiban tudtam neki segíteni, hogy bekapcsoltam a szivattyút és a sáros nyári kerekeket vízsugárral  és kefével  igyekeztem letísztítani, hogy ne így sárosan kelljen eltenni tavaszra.

Próbáltam mindegyik kerékre ráírni, hogy András melyiket honnan szerelte le, de ez alkoholos filctoll nélkül nehezen ment.

Ez volt a szivattyúnak az utolsó dobása, mert a beígért mínuszok miatt azt is víztelenítenem kellett.

Mindent bepakoltam az autóba, még Mannát is és sikerült időben elindulnom.

Hazafele gurulva megálltam Kiskunlacházán a Gumipontnál és kértem a főnököt, hogy így 10 km megtétele után, ha szükséges húzzon utána a csavarokon.

Világosban értem Gazdagrétre,  de Zsolti  már a kapuban várt.
Nagyon jó matek órát töltöttünk együtt és én még tettem rá egy kis  angol ráadást is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése