2018. november 15., csütörtök

mégis a kollégium lenne a megoldás.


20181115 csütörtök

Amikor hallottam, hogy Áron elindult, kimentem reggelit készíteni magamnak. (debreceni, lágytojás, kávé).

Felhívtam K.Viktort. Megállapodtunk egy hétfőn 13:00 órai személyes találkozóban.

Lassan összekészülődtem. 10:30-kor kezdődik a német frissítő foglalkozás a KÖZHELY-ben.
Zsuzsán kívűl nyolcan vagyunk.  Majdnem mindenki jobban beszél németül, mint én.
Délre már itthon voltam.

Miközben rendezgettem az állományokat az új külső merevlemezen, megnéztem egy filmet (LAURA).

Áron háromkor hazaért és bár kértem, hogy előbb tegyen rendet, azután tanuljon, ő rögtön az Internettel kezdett.

Panaszkodtam Emőkének, abban bízva, hogy majd segít. Mostanra ő is úgy látja, hogy mégis a kollégium lenne a megoldás.

Vacsorára Bolognai spagettit készítettem rántott csirkemellel.

Sajnos nem bírtam tovább az absztinenciát és a szakácskodás közben bekaptam három kupica unikumot. 22 napig tartott az állhatatosságom.

A vacsora mindenkinek ízlett. Emőke a torokgyulladására még kapott egy gyógyító koktélt (gyömbér, fokhagyma, citrom, méz).

Áron közölte, hogy holnap ne várjak rá, induljak el nélküle Dömsödre, mert neki programja van Olivérékkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése