2018. november 1., csütörtök

Alkalmazkodás


20181101 csütörtök 8. Sz.N.

¾ 8-kor derült időre ébredtem. Mindenszentek napja van.
10-ig lustálkdás
.
Lustálkodás közben a Gearbest-től rendeltem egy kézifúrógépbe csatlakoztatható láncfűrészt (Chain Saw) 15 $ alatt van és várhatóan még ebben a hónapban megérkezik.
 
Áronnak reggelire megsütök néhány karika baconba tekert sonkát és ráütök egy tojást. Mellé egy felcikkezett alma. Be is vittem a szobájába, mert nála 1-2 órávaltovább tart a lustálkodás. Magamnak ugyanez, de tojás nélkül (mert elfogyott), utána egy tejeskávé.

Bevallom, hogy alkoholhiányom van, de ki kell bírni. Ez még csak a nyolcadik száraz nap.
Délután hívtam Áront,hogy jöjjön ki velem a temetőbe, de ő azt mondta, hogy azt holnapra tervezi.

Rendben van,  ha holnap reggel megy, akkor alkalmazkodom hozzá és én is csak holnap megyek. Megállapodtunk, hogy holnap reggel 8-kor indulunk.

Emőke bepaterolta a Mannát, hogy vele se legyen gond holnap.

Én közben kiokumláltam, hogyan lehet, szinte többlet tárterület nélkül arhíválni  azokat a youtu.be állományokat, amiket Éva átküld nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése