2018. október 31., szerda

rendkívüli angol


20181031 szerda  7. SzN
A hetedik Száraz Napot könnyebb lenne abszolválnom, ha a hűtőben nem lenne egy üveg jéghideg unicum.

Reggek megkaptam a Budapest Banktól az új ideiglenes jelszavamat, de elég macerás volt, mire (jelszóváltoztatás, belépési kód stb.) be tudtam lépni.

Pongó Évikével megtartottam a második leckét.  Egyelőre csak nagyon kis lépésekben terhelem.

Áron bevitte az iskolába a Nyugdíj Intézet formanyomtatványát, mert annak van olyan része, amit csak az iskola tölthet ki, illetve igazolhat.

A reggeli készítés után megpróbáltam a konyhában egy kis körlet rendet csinálni.

Az iskola által is kitöltött és hitelesített formanyomtatványt ajánlva feladtam a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságának. A posta mellett van egy pékség, onnan hoztam fel egy hagymás cipót.

½ 3-kor elindultam D.Katihoz, mert ő adott helyt a rendkívüli angol korrepetálásnak. Velem együtt összesen öten voltunk és nagyon jó másfél órát tudtunk együtt tölteni. Volt abban kiejtési gyakorlat, homework elkészítés és egy kis Present Perfect nyelvtan is. A többiek úgy ítélték meg, hogy hasznos volt a másfél óra.

Hazaérve meg kellett válaszolnom egy végrehajtási  perrel fenyegető levelet. Majd csak a végén fog kiderülni, hogy ki a jobb ügyvéd, az ügyvéd úr vagy én.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése