2018. október 22., hétfő

A bakelit lemezek

20181022 hétfő

Manna ébresztett 5 óra körül. Nyomakodott, hogy engedjem ki. Lementem vele és ha már amúgy is kimentem, behoztam az autóból szomjúságom ellen a félretett radlert.

Elkezdtem nézni a „Hegyek között” c. filmet, de olyan erős hatással volt rám, hogy egy idő után néha úgy éreztem, mintha én lennék a hegyek fogságában.

Egészen késő délelőtt került sor a reggelire.

Összeszedtem Annácska LP (bakelit) lemezeit és berámoltam volna az autóba, ha nem lenne több, mint ami egy hullámpapír dobozba belefér.

Az előszoba szekrénybe be kellene vezetni 12 V egyenáramot, hogy a LED-es belső világítás megoldható legyen. Egy darabig haladtam is vele, de egyfajta (PCB) csatlakozó hiánya miatt elakadtam.
Az ebéd kimaradt, viszont vacsorára felszeleteltem egy tarját, befűszereztem  és amíg a néhány szem krumpli főtt, megsütöttem a tarjaszeleteket.  Manna is finomat kapott, nedves kajára szórt száraz ONE-t.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése